ik heb een acer met i5 processor en 8gb ram en ik kan geen youtube filmpjes kijken in HD hij laat hem wel maar schokt steeds hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sneller internet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of zorgen dat je computer niet druk is met ander dingen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of je Wifi stoort doordat het te druk is en moet je je modem/router op een vrij kanaal zetten. Heb je het ook als je je laptop via een ethernetkabel vast aansluit?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
internet dat trekt i wel hij laat hem helemaal vooruit en ik heb voor de rest niets aan staan. ik heb ook gewoon een snelle grafische processor de NVIDIA geforce 840M
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is één tip die veel online videoproblemen oplost. De meeste filmtoepassingen gebruiken online Adobe Flash, en standaard vraagt Flash hardwareversnelling van elke computer. Schakel die versnelling uit, en je zou een duidelijke verbetering moeten merken. Rechtsklik op een filmpje en kies Instellingen. Vink het vak Hardwareversnelling inschakelen uit en start de browser opnieuw op. Niet het gewenste effect? Dan kan je misschien even een andere browser testen, zoals Firefox of Chrome. Een laatste optie is de drivers van je videokaart updaten. Dubbelklik op GPU-Z en je ziet meteen welke videokaart en driverversie er in je pc zit. Vergelijk deze met de nieuwste versie van de fabrikant, en download indien nodig de nieuwste.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet bij taakbeheer onder 'resources' eens kijken welk proces je laptop 'hogged'
En anders is de tip van Kolibri zo gek nog niet om de hardwareversnelling uit te schakelen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het is nu al beter dan eerst ik heb nu 64bits chrome gedownload nu is die ook al sneller en nu kan ik goed HDkijken maar mn scherm is full HD maar dat kan mn internet net niet aan dan moet die laden. maar dat schokkende beeld en dat haperende geluid is over.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jouw internet kan dat zeer waarschijnlijk best wel aan, maar jou wifi niet. Test eerst met een kabelverbinding naar je laptop!

Antwoorden (2)

Sneller internet is de enigste oplossing. Kijk ook even of je monitor of laptop 720p ondersteunen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat het door je hardeschijf komt, maar het kan ook komen door je internet verbinding. doe hier de test http://internetsnelheid-testen.nl/ als je niet weet wat snel is of niet zet het dan ff in de reacties, als je weet dat je internet gewoon snel is dan komt het waarschijnlijk door je hardeschijf, als je geen ssd hebt dat hoor je soms wat gerommel, als je een filmpje af speelt en je hoord wat rommelen en je weet zeker dat het niet komt door de cooling of iets dergelijks dan kun je een ssd kopen, ik heb sinds kort ook een ssd en met filmpjes werkt het perfect, windows 7 pro start dan ook binnen 60 seconden op!