hoe open ik de cd rom van mijn packart bell laptop ?

ik wil een cd rom afspelen maar ik heb geen idee hoe de lade open gaat van mijn packert bell laptop ?

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb een packard bell Easynote TE69KB . en daar zitten geen knopjes op om de cd rom lade te openen

4.7K

Antwoorden (2)

Ergens aan de rand zit een klein knopje dat je in kunt drukken, en dat veroorzaakt dat het laatje opengaat. Voel maar langs de zijde waar de speler zit, dan zul je 'm vinden.

Toegevoegd na 11 minuten:
Als te zien is waar de voorzijde van het laatje zit, dan is het knopje over het algemeen rechts van het midden van die voorzijde geplaatst. Op deze willekeurige afbeelding ook, het vierhoekige zwarte knopje dat je rechts ziet zitten: http://www.notebookcheck.nl/fileadmin/_processed_/csm_seite1b_10_5a5060d432.jpg

Toegevoegd na 1 uur:
Ja hoor, dat knopje zit er echt wel. Kijk maar op bladzijde 26 van de handleiding (desnoods te downloaden via https://www.gebruikershandleiding.com/Packard-Bell-EasyNote-TE/handleiding-5-480478.html ). Nummer 4 wijst het aan!
Amadea
9 jaar geleden
Klik met je rechtermuis op de CDROM speler in Windows en selecteer 'eject' of 'uitwerpen'