Hoe maak je een server op minecraft PE zonder jailbreaken op een iOS apparaat?

Mijn nichtje heeft een iOS apparaat en wil een server maken op minecraft PE, Jailbreaken mag niet van haar ouders. Weet iemand hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Je kunt skywars alleen spelen op je pc en niet op andere apparaten, dus koop minecraft voor de pc en spelen maar!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja alleen is minecraft op de pc €20 als het niet duurder is
Ja koop de app multiplayer for minecraft pe!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan met PocketMine op een PC een server hosten, met eventuele SkyBlock plug-ins. Zorg wel dat je eerst de poort open heb op je router, anders kan je alleen als je verbonden bent met je netwerk op de server spelen.