Wanneer komt de macbook?

Apple heeft gister een keynote gegeven, en daar hadden ze de nieuwe macbook. Maar ze hebben er niet bijgezegd wanneer hij uitkomt terwijl op de site van apple je al de prijs kan aanklikken maar niet in je winkelmandje...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

je kunt ‘m vanaf 10 april kopen in een selecte groep landen. Het is nog onduidelijk of Nederland daarbij hoort. Het instapmodel met 1.1 GHz processor, 8GB geheugen en 256 GB SSD zal 1.449 euro kosten. De versie met 512 GB SSD en 1.2 GHz processor is verkrijgbaar voor 1.799 euro.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een andere bron meldt:
"De nieuwe MacBook is vanaf vrijdag 10 april ook in de Benelux verkrijgbaar bij de Apple Online Store en de Apple Store en bepaalde erkende Apple resellers."
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké zou jij ook weten of hij dan in Hong Kong uit komt want daar ga ik eind April heen.