Wat is de snelste Apple Computer?

Graag bij het antwoord ook vermelden welke type het is. Bijvoorbeeld: MacBook Pro - hoeveel inch. - en hoeveel GHZ.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Mac pro 8-Core

Twee 2.26GHz Quad-Core Intel Xeon "Nehalem" processoren
6 GB (zes x 1 GB) geheugen
640 GB harde schijf1
18x double-layer SuperDrive
NVIDIA GeForce GT 120 met 512 MB

dit is dan de basis, deze kun je ook nog uitbreide.

Toegevoegd na 2 minuten:
0 inch omdat dit een losse kast is. beeldscherm erbij van 30 Inch zou leuk zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wil je een iMac of een MacBook? Ik heb zelf de iMac 27" QuadCore i7 2.8GHz met 8GB en deze is supersnel en heel mooi ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een mac pro is geen imac en geen macbook, airbook of wat dan ook. maar toch de snelste machine van apple.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zal best, maar mijn iMac is net zo snel als die Mac pro en een stuk goedkoper en mooier ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goedkoper binnen de "Apple normen" Ahum...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hij vroeg toch ook om een Apple.