Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verander ik de verlichting van mijn beeldscherm?

Mijn beeldscherm is zo ingesteld dat als ik mijn oplader erin doe (laptop), ik een donkere beeldscherm krijg. Ik bedoel dus wel de verlichting niet de helderheid. Hoe pas ik dit aan?(windows Vista)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het het al: Fn + pijltje omhoog (of omlaag)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
*heb

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

dat is bij mij ook maar rechts benden in de hoek zit een icon met een batterij , als je daar met je rechtermuis op klikt staat hij dan op energiebesparend of gebalaceerd of hoge prestatie?
die helderheid kun je met een enkele klik veranderen.
als dit tenminste is wat je bedoelt

Toegevoegd na 1 uur:
mocht dit niet het gewenste effect hebben en je wilt je beeldscherm nog helderder dan kun je hetvolgende doen:
aan de bovenkant van je toetsenbord zitten tabtoetsen.
bij mij staat op tabtoets f8een zonnetje met een pijltje omhoog en op tabtoets f 9 zon met een pijltje omlaag .
ik weet niet of dit bij jou ook zo is maar dat zie je snel genoeg.
meer licht is tabtoets f 8 indrukken en met de toets fn ( naast cntr) indrukken zovaak dat je het gewenste licht hebt .
werkt heel eenvoudig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer het eens via configuratie scherm > accu instellingen wijzigen > kies dan voor De schema -instellingen wijzigen.

Daar kan je de instellingen veranderen voor als de laptop op accu of op netstroom is aangesloten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing