Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je Goeie Vraag ook op e-readers lezen en beantwoorden ?

E- readers schijnen op tekst gebaseerde websites te kunnen weergeven.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
744
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neem anders een Ipad, past makkelijk in je tas net als de e-reader.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is waar , maar het idee van "digitale inkt" is juist alleen op de E-reader te genieten. Digitale inkt reflecteert alleen , net als letters in een boek. Terwijl LCD scherm ( Ipad) ook licht uitstraald. Dat uitstralen van licht vermoeid de ogen op termijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op dit moment is er een fabrikant die een E-reader heeft gemaakt met een WIFI aansluiting, met het apparaat kun je ook internetten, dus ook vragen beantwoorden. Het betreft de Onyx book 60.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prima antwoord Jerone , bedankt voor het zoeken.

Andere antwoorden (3)

Je kunt in elk geval niet met een e-reader vragen beantwoorden. Door de e-reader interactief te maken heb je constante updates nodig waardoor de reader stroom vreet. Het mooie aan een e-reader is juist dat deze alleen stroom gebruikt om een pagina te updaten (bladeren) niet om deze te tonen. Als je interactie hebt moet je real time updates hebben, en dat gaat dus (nog) niet met een e-reader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan zou ik eerder gaan kijken naar een smartphone zoals de iPhone, waar E-reader en Web applicaties in staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik de iPod touch als e-reader en daarmee zit ik dus ook op Goeie Vraag en op Internet dus.
Wil je een groot scherm wacht dan op de iPad, die heeft het formaat van een A4.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding