WiFi werkt niet meer; de lampjes staan uit. Hoe kan ik dit oplossen?

Mijn WiFi werkt niet meer. Alle lampjes staan uit. Gister avond was het zelfde probleem, alleen toen deed ie het weer. Waarschijnlijk gaat ie het zo ook weer doen (het duurt al 4 uur). Maar hoe kan ik dit gelijk oplossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

In aanvulling op bovenstaand antwoord: wanneer dit geen resultaat heeft moet je het modem resetten. Dit doe je door op het resetknopje te drukken met een tandenstoker of dergelijke en dit 10 seconden ingedrukt te houden.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een tandenstoker breekt misschien af, je kunt beter even een paperclip uitbuigen.
Ceeve
9 jaar geleden
je hebt gelijk die kan breken, ik bedoel eigenlijk zo'n houten prikkertje voor kaasblokjes e.d.

Andere antwoorden (1)

De stroom van de router afhalen, 1 minuutje wachten en dan de stroom weer er op zetten. 9 van de 10 keer doet hij het dan weer.
jc54