Wat kun je doen als je iets "wint" maar niets krijgt?

Stel, je doet mee aan een Facebook actie. Je liked en deelt een afbeelding van een pagina en uiteindelijk win je.

Je bent super blij en je stuurt meteen een bericht, maar na een week word er nog niet gereageerd, na je 2e bericht ook niet, en op whatsapp berichten word ook wederom weken niet gereageerd.

Vervolgens laat je dit weten in een reactie openbaar op de pagina en je word min of meer meteen geblokkeerd.

Wat kun je hiermee doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Dan kun je jezelf achter je oren krabben en jezelf voornemen niet meer in dat soort acties te trappen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja... wat is min of meer geblokkeerd worden? Je bent geblokkeerd of niet, zo simpel is het. Ook kan ik me best indenken dat het erg vervelend is als iemand openbaar tegen je aan komt zeuren op je publieke pagina. Enfin... ik verloot zelf ook prijzen op mijn site, soms kan ik niet gelijk diezelfde week de prijs versturen, soms ben ik afhankelijk van data, soms wordt de prijs verstuurd via een derde partij. Soms moet je dus even geduld hebben en aan een stuk door berichten sturen kan flink irritant zijn. Wat ook nog kan.. misschien is het allang naar je verstuurd, is het zoek geraakt, of bij de verkeerde bezorgd. Het hoeft niet aan hun te liggen immers. De allerlaatste optie is ook wel de meest trieste optie: veel bedrijven verzinnen fake prijsvragen, dit om zoveel mogelijk likers te verzamelen. Facebook is nou niet het beste medium om mee te doen aan prijsvragen.

Antwoorden (2)

Het beste wat je kunt doen is de pagina aangeven met bewijsmateriaal. Hiermee krijgt de pagine veel likes en reacties. Ik zou de pagina aangeven met een ander account
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Aangeven bij de Facebook politie?
Wat je kunt doen is niet meer reageren, maar op je handen gaan zitten voor 15 á 30 minuten beseffend hoe naïef je bent geweest om in die flauwekul te trappen en je zelf voorneemt dit nooit meer te doen...bij voorkeur in tantra
Of dit advies negeren en als een lemming door het leven gaan...