Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn laptop laadt plotseling heel langzaam op. Wat kan dit zijn?

Mijn laptop laadt sinds vandaag heel langzaam op. Als hij aan staat laadt hij helemaal niet op, en als hij uit is laadt hij wel, maar heel langzaam. Mijn laptop is van april 2014, dus nog niet zo oud. Wat kan ik hier aan doen?

Toegevoegd na 3 uur:
Nu geeft hij aan, als hij in gebruik is: 96% beschikbaar,aan netstroom, accu wordt niet opgeladen.

Toegevoegd na 1 dag:
Een dag later doet hij weer gewoon normaal...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij mijn laptop was op een gegeven moment de accu gewoon op. Laadde niet meer op.
De laptop werkt nog wel, maar alleen met stekker in stopcontact. Accu doet niks meer. Je kunt deze los kopen, maar zijn best prijzig.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

lijkt mij dat je voeding (kastje tussen je laptop en stroom wandcontactdoos) niet meer genoeg voltage levert of dat je accu gewoonweg versleten is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ie van april is zit ie sowieso nog in de garantie periode, dus ik zou er wel snel mee zijn. Je kan het beste op de support site van het merk laptop een storing melden op het apparaat, of telefonisch als op de site een telnr staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding