Is het slecht om veel tabbladen open te hebben staan in je browser?

Op mijn Android toestel (Galaxy s4) heb ik de laatste maanden rond de 80 tabbladen open staan in Google Chrome browser.
Heb geen problemen met een trage telefoon.

Zijn er risico's aan verbonden met al die tabbladen die open staan?
Zoals privacy omdat de websites wel open staan?

Kon op internet niets vinden, hoop dat hier iemand mij een duidelijk antwoord kan geven.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je je druk maakt over privacy (heel verstandig) is Chrome de laatste browser die je wilt gebruiken aangezien Google (en dus Chrome) er juist alles aan doet om alles van je te weten te komen. Gebruik Firefox en addons als Ghostery. in combinatie met een goede proxy. Dat garandeert ook niets maar je maakt het iedereen dan wel een stuk moeilijker.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is een proxy?

Het beste antwoord

Ik zou me om privacy een veiligheid niet al te veel zorgen maken, Google Chrome's beveiliging is erg goed.

Wel is het belangrijk om te bedenken dat al die tabbladen geheugen (RAM) gebruiken waardoor er minder geheugen beschikbaar is voor andere applicaties, dit kan er voor zorgen dat die andere applicaties trager draaien.

Het kan daarom slim zijn om tabbladen te sluiten mocht je meer geheugen nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Privacy is van geen enkele browser veilig. Vooral niet van Chrome. Safari en Firefox zijn het veiligst.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Chrome en privacy zijn veilig?... Chrome = Google= per definitie geen enkele vorm van privacy. Daar leeft Google juist van

Andere antwoorden (2)

Nee, Het maakt niet uit hoeveel tabbladen je hebt openstaan, Wel kan er Malware opstaan en downloaden en dat heb je dan niet door. Ook kunnen die tabbladen je mobiele data/mb verspillen en je krijgt er op ten duur geen slome telefoon van.

Advies: Maximaal 6 tabbladen open te laten staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is niet slecht, maar het kost wel veel geheugen en dus meer accu.