Kan ik 2 hotmail accounts koppelen aan elkaar?

Ik heb al jaren een hotmail adres. Deze is gemaakt toen ik een jaar of 12 was. Dus heel kinderlijk. Nu hoop ik de werkende wereld in te gaan en heb ik een "professioneler" aangemaakt.
Is het mogelijk dat de mails van het ene account worden geïmporteerd naar het andere? In de afgelopen jaren hebben vele mijn mailadres ontvangen. Natuurlijk is het een optie om iedereen te mailen en bij alle bedrijven en dergelijke mijn adres te veranderen. Echter zul je dan altijd zien dat ik mensen vergeet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (1)

Log in op je Hotmail/outlook pagina met je nieuwe accountgegevens en kies bij het tandwieltje rechtsboven voor opties. Hier kan je kiezen voor email accounts importeren. Importeer hier je oude account en al je email komt binnen in de inbox van je nieuwe account.