Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vervang je een email-account op windows live mail?

Ik had mijn eigen hotmail-account 'gekoppeld' aan windows live mail maar dit bevalt niet (krijg aldoor foutmeldingen) . Nu heb ik een ander (nieuw) account aangemaakt om te gebruiken voor windows live mail. Maar ik kan alleen maar een account TOEvoegen. De ellende is dat dan toch elke keer dus mijn oude emailaccount tevoorschijn komt met zijn foutmeldingen...

Dus mijn vraag is simpelweg:

Hoe kan ik mijn oude account VERVANGEN voor de nieuwe i.p.v toevoegen???

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Open het programma Windows Live Mail. In de rechterbovenhoek zie je jouw profiel foto/plaatje met daarnaast jouw account. Druk op het pijltje naast de account en kies "account weergeven". Nu wordt in een apart scherm je windows live account weergegeven en moet je inloggen. Hierna zie je onderaan de middelste kolom "close account". Als je dit selecteerd dan kun je je account sluiten. Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing