hoe verwijder je fotos op google?

Als ik me naam op google in typ, vind ik foto's van me maar dan van erg lang geleden, ik heb al die accounts waar ik de foto's ooit heb geplaats al verwijderd maar ze blijven op google afbeeldingen staan. hoe kan ik google vragen om ze er af te halen? Groetjes.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
13.8K
SimonV
9 jaar geleden
Wanneer heb je de foto's verwijderd?
Het kan even duren voordat Google ze niet meer toont.

Antwoorden (2)

Probeer eens in google, op jou foto --> rechter muisknop --> afbeelding openen in nieuw tabblad.

Dan kom je op de site waar de foto staat. Probeer het te verwijderen als je daar een account hebt.

Heb je dat niet, dan kan je de eigenaar van de website een mailtje sturen dat je wilt dat de foto eraf word gehaald.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die foto's krijg je er niet zomaar af. Ook als de foto's op andere websites zijn geplaatst dan waar jij ze oorspronkelijk hebt geplaatst, is het vragen aan de webmaster om ze te verwijderen niet dé oplossing. De foto's zijn namelijk geïndexeerd door Google. Zelfs als de website waarop ze staan zou verdwijnen blijven de foto's gewoon "googlebaar" omdat ze nu op de servers van Google staan. Naast het verzoek aan webmasters zul je ook bij Google het verzoek tot verwijderen moeten doen. Je zult dan een zeer dringende reden moeten opgeven; dit doen zijn namelijk niet zomaar.
Via de Google.nl kan je contact opnemen met Google.
Contactgegevens:

Google Amsterdam
Claude Debussylaan 34
Vinoly Mahler 4
Toren B, 15th Floor
Amsterdam, Netherlands
1082 MD, Netherlands
Phone: +31 (0)20-5045-100

Toegevoegd na 1 minuut:
Om je vraag nog letterlijk te beantwoorden: Niet!
Je kan zelf geen foto's verwijderen van Google. Hiervoor moet je dus echt bij Google zelf zijn.