Naast accepteren staat er ook annuleren. Dit is hetzelfde als niet-accepteren. Helaas betekent dit dan meestal ook dat een deel van de functionaliteit van de website niet beschikbaar is. De hele cookie wetgeving deugt daarom ook van geen kant
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gvrox
9 jaar geleden
Ik snap de gevolgtrekking niet dat de cookiewetgeving dan niet deugt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bb zal bedoelen dat de wet had moeten zeggen dat elke site ook cookieloos of zo goed als cookieloos zou moeten werken. Dat je 3 keuzes zou krijgen