Mijn pc geeft Signal frequency is out of range please check signal timing als ik Assassin's creed revelations wil spelen. Hoe los ik dit op?

Ik heb een windows 7 pc, eerst deed hij het wel, maar nu niet meer. Andere games doen het wel gewoon.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Je hebt Assasin's creed op een resolutie gezet die je monitor niet kan weergeven.
Oplossing kan zijn om met notepad de Assassin3.ini(als het Assisins 3 betreft) handmatig aan te passen naar een iets meer schappelijke resolutie waarvan jij zeker weet dat je monitor dit ondersteunt. (1280x1024@60Hz bijvoorbeeld)
Main Menu options or Documents > Assassins Creed III > Assassin3.ini
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super bedankt! Nu doet hij het inderdaad weer!