scherm is niet volledig hoe fix ik het ?

Hallo
ik heb mijn laptop pas nog opnieuw gereset (vaio SZ5XN) en het scherm is niet helemaal vol. En er staat geen hogere resolutie dan 1024x768 maar het scherm is groter. Wat kan ik doen om het beeld vol te maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Besturjngsysteem is windows 7 home premium 64 bit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb alles geprobeert maar het helpt niet. zijn er nog meer mogelijkheden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Windowstoets
(tik in) apparaatbeheer (enter)
Kijk bij beeldschermadapters Staat daar een geel uitroepteken? Of ergens anders?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, ik zie niets

Antwoorden (1)

Dat is een typisch geval grafische driver die ontbreekt.

Een kwestie van even naar de Sony site gaan en de passende driver downloaden. Direct downloaden van AMD, Nvidia of Intel kan ook als je weet welke videokaart je hebt. Als je win7 hebt kan je ook even windows update draaien en checken of de videokaart driver vanzelf installeert.

Toegevoegd na 51 seconden:
https://www.sony.co.uk/support/en/content/cnt-dwnl/prd-comp/Preinstalled_Drivers_2779/VGN-SZ5XN