Wil graag mijn videokaart upgraden op mijn HP-P6340NL, voor gamen. Wat is het verstandigste en voordelige?

Moeder is MS-7613 (IONA-GL8E)

Toegevoegd na 2 minuten:
De videokaart nu is een ATI Radeon HD 5450 1gb. Verder heb ik 8gb werkgeheugen en een i3 530 @ 2,93 Ghrz

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is vooral Rust, die ik wil spelen .. maar nu niet kan spelen omdat de videokaart niet goed genoeg is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
laten we beginnen met je processor voor de game kan je het minimale halen niet op hoog dat vereist naar 3 GHZ en de videokaart wat je (nodig heb voor de game ) heeft niet zo heel veel invloed dan de processor. als je gaat voor de videokaart te veranderen hoeveel is je budget dan ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn budget zal rond de 50€ liggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2,93 en 3 Ghz is 0,07 Ghz verschil. "en de videokaart wat je (nodig heb voor de game ) heeft niet zo heel veel invloed dan de processor." Ik weet niet wat je hier probeert te zeggen. Maar als je probeert te zeggen dat de videokaart niet (zoveel) van invloed is op spellen dan heb je het fout. Voor 50 euro koop je niet veel soeps. Niet iets dat veel beter is dan wat je hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het stomme is dat ik genoeg mensen op Youtube zie met deze videokaart die wel mooie games kunnen spelen.. Ik speel Rust nog niet eens op de slechtste resolutie!!!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan een NVIDIA Geforce GT 740 kopen voor 50e
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Laat eens zo'n filmpje zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zal allemaal vast icm een andere processor zijn.
Maar is de GT740 goed? zal mijn moederbord dat trekken en zal ik hiermee Rust kunnen spelen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De GT 740 is niet goed (in mijn ogen). Je moederbord zal het trekken. Je zou Rust ook al met de 5450 moeten kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik probeer te zeggen voor games bijvoorbeeld je hebt beter een hogere processor dan een videokaart als je kon kiezen van een i5 4690 gtx780 / i7 4790 gtx 770 want alles kan je al makkelijk draaien met een gtx 760 mij eigen mening dan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan dus beter een processor upgrade doen? Wat raden jullie mij aan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou je aanraden om processor en videokaart voor de toekomst
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is dus juist NIET zo. Een videokaart is bijna altijd belangrijker dan een CPU in games. Ik heb een GTX 770 en wil nog veel meer grafische kracht. Ja je kan alles draaien met 760, maar je kan ook alles draaien met een i5, dus dat is geen argument. Ik kies dus voor een i5/GTX 780 dat is geen mening, je kan heel goed op zoeken dat een i5 ten op zichte van een i7 (of andere CPU) vaak weinig doet terwijl een 780 ten opzichte van een 770 wel verschil maakt. http://www.ocaholic.ch/modules/smartsection/item.php?itemid=1185&page=3
Kijk naar de FPS scores 1920x1080 (realistisch).
Zie de " gelijkheid" tussen al de CPU's. http://www.guru3d.com/articles_pages/geforce_gtx_770_review,12.html
Zie de enorme verschillen tussen GPU's (tot wel 3x zoveel FPS).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met de nieuwe game van assassina creed unity kan dat bijvoorbeeld niet op hoog je hebt minimaal i7 4770/i7 4790 in de toekomst komt er nog veel hogere games die de i5 niet meer goed kunnen draaien op high
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Minimaal voor high bedoel ik
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geef eens bewijs daarvan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier alvast het bewijs dat jouw ongelijk aantoont. https://www.youtube.com/watch?v=ubXxvRIQC9g Wellicht dat je je laat afleiden door recommended requirements die speluitgevers opgeven?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke dit wist ik zelf ook niet maar ik gebruik zelfde i5 4690 16ram gtx770 en ik kan zelf het niet runnen op hoog dus snap niet hoe het het bij de video is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wellicht omdat je een 770 hebt en geen 970 http://www.anandtech.com/show/8738/benchmarked-assassins-creed-unity/2
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Overigens is AC Unity een van die spellen die wordt verguisd om zijn slechte performance op zware systemen. Weet niet of dit al is verbeterd na de updates. http://tweakers.net/nieuws/99901/derde-assassins-creed-unity-patch-lost-framerate-problemen-deels-op.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het normaal als ik fraps aan zet in games low games bijvoorbeeld bij Combat arms en dat je lagt *traag)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met een gtx770
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar ik heb niet veel eisen aan een videokaart, het gaat me puur om Rust! Wat zou nou het probleem zijn?

Antwoorden (2)

het licht eraan ook welke games je wilt spelen dan kan je echt zeggen deze videokaart is iets voor jou nu geef je alleen op wil graag mijn videokaart upgraden voor gamen wat is het verstandigst en voordelig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik jou was zou ik de MSI GeForce GTX750TI nemen. Het is een kaart van 150 euro.
Een wat duurdere is de MSI GTX 970. 400 euro ongeveer.
Een andere (goedkopere) mogelijkheid is de Sapphire RADEON R7 240. Deze is ongeveer 60 euro.
Bronnen: