Waarom kan ik geen hd filmpjes meer kijken?

Ik heb laatst op mijn telefoon op hetzelfde Youtube account ingelogd als op mijn computer, vanaf toen kon ik geen HD filmpjes meer kijken op Youtube, alleen in lage kwaliteit. Ik vermoedde dat het lag aan het feit dat ik hem dus had verbonden met mijn telefoon, dit heb ik weer terug gedraait maar ik kan nog steeds geen goede kwaliteit videos kijken op mijn computer. Mijn flash player is gewoon de nieuwste versie.
Iemand die mij kan helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Niet alle video's zijn in HD kwaliteit beschikbaar. Als je nu een serie video's van de zelfde maker aan het kijken bent en de maker upload geen video's in HD kwaliteit dan is je probleem logisch.