Is mijn email nu voor iedereen zichtbaar?

ik heb een mail gestuurd bedoeld aan meerdere personen. Het was niet de bedoeling dat dit zichtbaar is voor anderen. Ik heb in de bcc een paar email-adressen getypt, en in aan 1 ander e-mail adres. Is dit ene email adres wat ik heb ingevuld bij ''aan'' voor anderen zichtbaar?:s

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
BCC staat voor Blind Carbon Copy, die kun je dus niet zien.
Alles wat bij Aan staat kan iedereen zien.
Antoni
9 jaar geleden
Het beste is om in zo'n geval in "Aan" je eigen e-mailadres (het e-mail adres van de afzender dus) te vermelden. De e-mailadressen van de geadresseerden allemaal in "BCC". Dan kan niemand van de geadresseerden de e-mailadressen van de anderen zien.

Antwoorden (2)

Ja, het adres dat jij bij "Aan:" typt, is zichtbaar voor alle ontvangers, of die nu in "Aan:", "Cc:" of "Bcc:" staan.

Cryofiel
9 jaar geleden
Helaas ja dat je had het email adres wat niet zichtbaar had moeten worden in de bcc moeten doen de anderen in de hoofd aan: of in de cc
capthavoc