Mijn Acer Aspire geeft zwart beeld, wat moet ik doen?

als ik mijn Acer opstart krijg je een zwart beeld en de muis te zien, maar de ventilator hoor je blazen en de lichtjes staan aan

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Probeer een systeemherstel te doen via de Windows CD.
Als dat niet werkt dan kan het aan je schijf liggen die beschadigd is geworden.
En je kunt ook proberen om Windows opnieuw te installeren. Maar als dat probleem weer voorkomt, dan zal het misschien helaas aan de schijf liggen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je misschien net pas updates gehad dan kan het zijn dat je computer (laptop)
langer moet na denken om alles weer op een rijtje te krijgen maar als die naar een kwartier of een half uur nog niks doet dan is er iets mis en dan kan het liggen aan de harde schijf.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het aan de harde schijf ligt dan gaf de laptop wel al tijdens het opstarten een foutmelding waarschijnlijk.