Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb per ongeluk een mailtje gewist met daarin een orderbevestiging. Kan ik dat nog ergens terughalen?

Ik heb dus ook de prullenbak geleegd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
450

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als het mail account een zogenaamd als POP is ingesteld en niet als IMAP bestaat er nog een kans dat het op de server van de provider staat, immers staat standaard de functie 'ook verwijderen op server' uitgevinkt op de gebruikelijke mailclients.
Wellicht via de Webmail dienst van de provider is het mailtje nog in te zien en opnieuw te forwarden naar jezelf..... Anders zou ik voorstellen de provider te mailen, als de organisatie op orde is maken zij dagelijks backups van de klanten data waaronder dus mail en gehoste websites...

P.S
Ga niet in op het advies van Lacker, terugzetten heeft alleen betrekking op de Windows omgeving/settings en niet op de inhoud door gebruikers aanmaakte data zoals foto's / documenten / mail e.d..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Het gaat om Gmail...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat stond er in de tijd dat ik antwoord gaf niet bij....

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding