Ik heb per ongeluk een mailtje gewist met daarin een orderbevestiging. Kan ik dat nog ergens terughalen?

Ik heb dus ook de prullenbak geleegd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het mail account een zogenaamd als POP is ingesteld en niet als IMAP bestaat er nog een kans dat het op de server van de provider staat, immers staat standaard de functie 'ook verwijderen op server' uitgevinkt op de gebruikelijke mailclients.
Wellicht via de Webmail dienst van de provider is het mailtje nog in te zien en opnieuw te forwarden naar jezelf..... Anders zou ik voorstellen de provider te mailen, als de organisatie op orde is maken zij dagelijks backups van de klanten data waaronder dus mail en gehoste websites...

P.S
Ga niet in op het advies van Lacker, terugzetten heeft alleen betrekking op de Windows omgeving/settings en niet op de inhoud door gebruikers aanmaakte data zoals foto's / documenten / mail e.d..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Het gaat om Gmail...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat stond er in de tijd dat ik antwoord gaf niet bij....