hoeveel mb heb je nodig viir 3x per week internetten via wifi?

alleen voor surfen,bankieren en mailen gedurende hooguit 3x een half uur per week zonder filmpjes te bekijken op b.v.you-tube.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoi Kubus,

Als je bedoelt hoeveel MB's je verbruikt door je mail op te halen en te internetbankieren zullen dit enkele mb's zijn. Echter, zoals al eerder is aangegeven, betaal je niet meer of minder als je veel of weinig data verbruikt (internet voor bijvoorbeeld telefoons uitgesloten)

Ik denk echter dat je bedoeld hoeveel mbps (meestal aangegeven als mb/s) je nodig hebt zoals meestal wordt gevraagd wanneer je een (nieuw) internetabonnement wilt afsluiten. In dit geval kan je het goedkoopste abonnement kiezen (met de minste hoeveelheid mbps.) Je zult nauwelijks verschil merken met het snelste abonnement daar je maar kleine hoeveelheid data opvraagt.

Mocht je in de toekomst veelvuldig youtube-filmpjes willen gaan bekijken of films willen downloaden dan is een snellere internetverbinding aan te raden (dus een hogere mbps)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wifi kost je geen mb uit je bundel, dus het antwoord op je vraag is 0.
Ritsuka
9 jaar geleden
Poet
9 jaar geleden
+ Juist. Alleen als je buiten wifi-bereik bent, en dus communiceert via de telefoonmasten buiten, dan gebruik je mb's uit je bundel. Als je alleen wifi gebruikt heb je niet eens een mobiel abonnement nodig. Het internetabonnement bij je provider volstaat.
Ritsuka
9 jaar geleden
Ik heb alleen prepaid op mijn telefoon, ik internet alleen via wifi op werk en thuis. Bevalt prima en lekker goedkoop.