Is het mogelijk om mijn app gratis op google play te zetten of iets dergelijk?

Want ik vind 25 euro registratie kosten een beetje veel voor een "gewoon " ding

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
kan volgens mij niet gratis
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dat denk ik ook
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is er ook niks anders dat soort van hetzelfde is?

Het beste antwoord

In de appstore van Google kun je niet gratis app's plaatsen. Dat is een simpel feit. Maar vanaf het begin heeft Google al de mogelijkheid geboden alternatieve appstrores te gebruiken. Dáár zit een mogelijkheid voor je.

Je kunt zelf een nieuwe store beginnen of je aansluiten bij een bestaande. En daar zitten ook gratis versies tussen.
Hier heb je al een begin: http://www.androidpit.com/best-google-play-store-alternative-app-stores

Staat je app dan in de Playstore van google ? Nee, dat niet, maar mensen kunnen je app wel downloaden en installeren als ze wat extra moeite doen.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het heeft ook dezelfde mogelijkheden?
Voorbeeld het laten informeren dat er een update is?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh en is die amazon vertrouwbaar en gratis want als ik wil installeren zegt het dat er misschien SMS kosten zijn ofzoiets , en van een store zelf maken hoe gaat dat dan , dan moet ik het zelf maken ?