Is het wel mogelijk om op mijn Imac te werken terwijl ik door in verbinding te zijn met mijn Ipad eigenlijk daar op werk?

Voor mijn werk ben ik regelmatig bezig om opdrachten na te kijken op de Ipad. Dat is niet zo prettig. Ik werk liever op de grote computer. (Imac) Als er nu een manier is waarop ik deze twee zo kan verbinden dat ik werkend op de Imac toch de mogelijkheden (apps) van de Ipad kan gebruiken zou ik dat heel fijn vinden. Het is een soort van reflector idee maar dan andersom.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is onmogelijk, andersom kan wel met een rds sessie of logmein. Apple staat geen overname van de iPad toe.

Toegevoegd na 3 minuten:
bovenstaande isn onmogelijk waar het ipad apps betreft. Voor algemene applicaties zoals de apple tekstverwerker is het wel mogelijk, maar dan moet je het bestand bijvoorbeeld in de iCloud plaatsen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is technisch wel mogelijk met bijvoorbeeld teamviewer of een andere remote Acces.
Maar eerlijk gezegd je hele beeldscherm van de imac in beeld maakt alles heel klein.
en natuurlijk is er vertraging.
ook een los toetsenbord voor je ipad is een idee maar dan kan je geen apps anders dan op je ipad gebruiken waarschijnlijk is de muis een probleem.
en veel verbetering voor je werk is dat niet
Je kan wellicht dan beter een macbook kopen ?
het ligt er ook een beetje aan wat je precies wilt is het grotendeels alleen txt verwerken ?
capthavoc