wat betekent dit symbooltje in de hoek van mijn scherm?

Ik heb plots dit symbooltje op mijn scherm. Met rechtermuisknop geklikt, ik kan niets selecteren. Ik kan het ook niet verplaatsen. Ik kan de wijzer naar beneden schuiven, en dan gaat hij terug naar boven.
Het start op als ik mijn PC opstart. In het opstartmenu zie ik echter niets (enkel comodo start samen op met mijn pc).
Wat zou dat kunnen zijn en hoe krijg ik het weg.

Toegevoegd na 38 minuten:
ik heb windows 8, het punt is vooral hoe ik dat van mijn scherm krijg....

Picture for question

Het beste antwoord

Dit is de volume knop in Windows 8. Als het goed is, verdwijnt het vanzelf als je iets anders aan het toen bent en er niet op klikt. 100 staat voor 100%, dus maximale geluidssterkte
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
liveisgreat
9 jaar geleden
hij gaat niet weg... al de hele dag niet... gek is dat.
liveisgreat
9 jaar geleden
het is inderdaad weggegaan, via taakbeheer wel. bedankt voor de info.