Kun je op een e-reader ook pdf'jes lezen (en bewerken) of op een e-reader daarvoor iets installeren?

Toegevoegd na 49 minuten:
kun je op een kindle alle soorten pdf's lezen? en kun je daarop wel tekst in een e-book bewerken (markeren)?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Dat is afhankelijk van je merk ereader, op mijn Kindle kan ik gewoon pdf lezen. Bewerken kan niet, notities erbij zetten wel.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik ben niet bekend met meerdere soorten pdf, maar elke pdf die ik op mijn Kindle heb gezet (gewoon via usb kabel) doet het gewoon.
En ik kan ook highlights, bookmarks en notities in een ebook zetten.
De Kindle heeft geen touchscreen, dus je moet wel even een beetje prutsen met de pijltjes.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook op de KOBO glo kun je pdf-bestanden lezen maar niet bewerken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar wel in en uit zoemen.