Waarom valt mijn macbook pro van eind 2008 uit en gaat deze niet meer aan?

Hallo,

Ik heb er nu al een hele poos last van dat soms mijn macbook ineens uitvalt en niet meer aan gaat, als ik de oplader erin doe gaat hij wel aan, de accu is niet leeg en is nog geen half jaar geleden vervangen.

Mvg Demi

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is de accu kapot ( Ja dat kan, zelfs na een half jaar), of een ander onderdeel van je laptop. Anders zou ik het ook niet weten. Veel succes met je macbook!