Hoe kan het dat mijn Computer steeds uitvalt na het veranderen van de kast?

Hallow!

Ik heb laatst mijn computer omgebouwd naar een nieuwe behuizing. Alles weer perfect aangesloten zoals het hoort. Er was 1 Kabel >> http://prntscr.com/5css9e
Die een beetje strak nu zit, omdat ik een grotere kast heb.. En ik denk dat het daar aan ligt! Kan dat kloppen? Het kabel heeft 2 Zwarte en 2 Gele kabels. Of kan het ook aan mn voeding liggen? Want in deze case zitten Led verlichting + 2 Ventilatoren.. En ik heb een nieuwe geluidskaart + 1Gb Ram erbij. Maar zonder verlichting en ventilatoren, (Voor ombouw dus) werkte alles Prima!

INFO over uitval:

Hij liep opeens vast en deed niks meer, ook reset knop deed niks! Na opstarten en ook 1 keer tijdens, gingen beeldschermen uit. En kreeg ik voor 0.5 Sec een BSOD te zien. Niet te lezen dus. En daarna zag ik niks meer, en mn pc reageerde nergens op.

INFO:

Moederbord: foxconn g31mx-k
Voor meer info laat ff reactie achter aub!!

Ik waardeer echt alle hulp! ;(

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Zet je ram geheugen er weer opnieuw in (klik het opnieuw vast)..... Is misschien losgegaan tijdens het overzetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Na 100x aandrukken is het gelukt. Ik denk dat t aan t Ram geheugen lag. Bedankt!