Hoe kan ik 2 8gb usb sticks samensmelten tot 1 16gb usb stick?

Ik mag ook software enz. Gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb Windows.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik heb hier 8gb usb sticks liggen (2 stuks). Ik wil het met een programma 1 partitie ermee maken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat bedoel je precies met samensmelten?
Ritsuka
9 jaar geleden
dat kan niet, er zit nu eenmaal maar 8 gb geheugen op een usb stick, daar kun je geen extra bij zetten
capthavoc
9 jaar geleden
Veel weet ik er verder niet van
maar de term waar je op google moet zoeken is: usb raid (+ het besturing systeem dat je wilt gebruiken linux/windows mac je hebt vast een usbhubje nodig liefst met eigen voeding je kan ook "usb raid controller" (google search) proberen maar pin me daar niet op vast
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou normaal gesproken kun je 2 usb-sticks samensmelten met een hitte dit kan gerealiseerd worden met een normale aansteker. Dit is een vrij makkelijke metode een je bent er niet zoveel vaardigheden voor nodig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Fijn dat je al software mag gebruiken!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Allebei vind ik goed.
Ritsuka
9 jaar geleden
solderen gaat volgens mij niet lukken hoor.
een nieuwe usb stick kost helemaal niks, zag laatst folder van de aldi, 64 gb voor 15 euro. koop gewoon zoiets

Het beste antwoord

Het is mogelijk om een soort RAID 0 te maken met je USB sticks. Als je dit doe moeten allebei de sticks altijd in je PC zijn anders is het data niet toegankelijk (Leuk als extra beveiliging) Zie punt 1 van eerste bron.

In de tweede bron zie je ook hoe je meerder sticks samen kunt voegen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Helaas, dat is niet mogelijk. Dat is bijna hetzelfde als hoe kan ik van 2 mensen, 1 mens maken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt