Wat doet een WIFI-LINK?

Ik heb lang geleden een WIFI-LINK gekocht voor een of andere reden maar heb nu geen idee wat ik ermee kan doen. Weet iemand misschien waarvoor ik het kan gebruiken of of ik het weg kan gooien?

Op de achterkant van de WIFI-LINK USB Adapter staat:
WLAN 11g USB Adapter
FCC ID: PANWL22038
MAC: 0002726339F8
S/N: 23407303831-01E
Made in Chine Rating:5V

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat je hebt gekocht is een Wifi adapter. Een Wifi adapter is een apparaatje/usb die ervoor zorgt dat je op elke laptop/pc wifi hebt. De meeste computers en laptops van deze tijd hebben al een ingebouwde netwerkkaart in het moederbord of een extra netwerkkaart met wifi. Maar soms hebben deze dat niet en kun je dus de wifi adapter gebruiken. Heb je dus computers/laptops zonder wifi ? Dan kun je die wifi adapter gebruiken. Heb je geen computers/laptops zonder wifi? Dan raad ik je aan om het te bewaren tot de tijd dat je het nodig hebt. Je kunt het ook gebruiken om je internet snelheid te verhogen omdat het kan dat je huidige netwerkkaart veel slechter is dan de usb adapter ( al lijkt het me sterk aangezien het gaat om een adapter van 2003 )

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100