Is het mogelijk om straten terug te bekijken op internet van 9 jaar geleden?

Is het mogelijk om straten uit het verleden te bekijken? Zoals een straat in 2005.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Niet met apps zoals 'streetview' maar als het een historisch straatje betreft moet je 'm wel kunnen vinden in google 'straatnaam+plaats+jaartal' en dat op afbeeldingen zetten... Met straten uit Almere of Lelystad of andere nietszeggende steden zonder enige historie heb je wat minder kans...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Google was in 2005 al bezig met het opnemen van straten voor Google maps. In dit programma zit ook een tijdlijn, waardoor je "in het verleden kunt reizen" zoals zij zo mooi zeggen. Echter bij de meeste straten lukt dit niet, omdat die nog maar één keer bezocht zijn, of nog maar kortgeleden de eerste keer bezocht zijn. Bij foto's in Google maps staat wel altijd het jaartal dat de foto gemaakt is links onderin.