waarom crasht mijn laptop en hoe maak ik dit?

Hallo ,

Min laptop crasht tegen woordig heel vaak
Soms is het gewoon als mijn PC 5 minuten niks aan het doen is , anders in een spel anders als ik aan het googlen ben.

Ik heb een Medio Akoya p6812
processor : intel(r) core(tm) i3-23330M CPU @2.20GHz 2.20 GHz
ram : 4gb ram
64 bit

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
capthavoc
9 jaar geleden
vraag is ook, hoe crashed hij de laptop helemaal uit plots ?
of een BSODeath ?
of een melding windows heeft fouten ondekt en sluit af ? kan je hem meteen daarna weer opstarten of duurt het even ?
(warmte probleem )
is je accu ok is je adaptor snoer aansluiting ok ?
is de aansluiting wat los ?
is je accu misschien niet goed meer en gebruik je altijd de lader Als accu niet meer werkt en hij laad niet op dan kan het losraken van de adaptor natuurlijk de stroom afsluiten en als de accu niet goed is dan stopt ie er mee zit je er mee op schoot met kabel ? is ie los geschoten etc etc

Antwoorden (2)

Begin eerst eens met al je drivers te updaten en dan kijken of hij het nog steeds heeft.

Updaten kan je bv met Slimdrivers Free doen:
http://downloadsf.com/nl/downloads/77833?gclid=CjwKEAiAqMajBRCdjejki6yjuDwSJACQeVuky6yKmO6GuneAgBchK3QjvK70cqzw_fwF93uRSo364xoCf5zw_wcB

En je computer opschonen en laten controleren op fouten met bv CCcleaner Free:

https://www.piriform.com/ccleaner/download
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je virussen/malware of je laptop is oud

Het lijkt me verstandig om:

* Je Progamma's te checken

Stappen:

1. Ga naar Start
2. Klik vervolgens op configuratiescherm
3. Progamma's en onderdelen
4. Als laatste check je of je rare namen of misschien bekende malware staan (denk aan gosave).

Ik hoop dat ik je heb geholpen

Toegevoegd na 1 minuut:
* Installeer malwarebytes

Je PC wordt vervolgens opgeschoond en bestand tegen virussen.

* Je gaat je PC resetten.