ik heb spotify gedownload maar ik wil niet dat hij opstart als mijn computer opstart ik heb windows 8 hoe moet ik dat uitzetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Algemeen beheer van opstartprogramma's:
Ga naar Start -> Uitvoeren
Type MSCONFIG
Kies tabblad Opstarten en vink het betreffende programma af.

Het beste antwoord

Ga in spotify naar het menu 'Bewerken', dan 'Voorkeuren'. (Dit kan ook met toetscombinatie Ctrl + P).
In de lijst met instellingen die je dan krijgt staat helemaal onderaan de keuze voor 'automatisch openen'. Vink hier 'niet automatisch openen' aan. Voilà.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt voor u antwoordt