Welk programma is het beste om je computer op te schonen zonder alles te verwijderen? Dus alleen de onnodige extensies en bestanden

Mijn computer staat vol met allerlei bestanden die ik niet kan openen en waar ik geen raad mee weet. Wat kan bijvoorbeeld allemaal weg zonder dat ik schade aanricht? En wat is daar bijvoorbeeld een goed programma voor? Ik wil dus niet alles kwijt zijn, alleen het onnodige.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Met zoveel foute dingen op de pc is schone installatie eigenlijk de beste oplossing hoor. Anders blijf je met allemaal registerfouten zitten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ccleaner werkt erg mooi en is gratis
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat jij bestanden niet kunt openen, wil beslist nog niet zeggen dat de computer die bestanden ook niet nodig heeft voor het runnen van bepaalde applicaties. Maar er zijn zeker goede programmaatjes om van rommel af te komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@ritsuka: iobit herstelt ook oa registerfouten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn computer staat vol met allerlei bestanden die ik niet kan openen en waar ik geen raad mee weet. Lekker laten staan. Dat is op elke PC zo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Over wat voor bestanden heb je het dan? En waar staan ze precies? Hoe kom je aan die bestanden? De bestanden die jouw computer nodig heeft om te kunnen werken zul je ook niet allemaal kunnen openen - dat is ook niet nodig. Een scan met CCleaner is in elk geval nooit verkeerd.

Antwoorden (4)

Hallo,

Je kan McAfee gebruiken, Avast, Norton of AVG, dat zijn wel de bekendste, en de beste. Als het goed is zijn ze allemaal gratis. Succes!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad!

Groetjes,

MoosMas
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ccleaner is ook een zeer goede programma. Ik raad je dit programma aan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ccleaner voor de cookies en geschiedenis van je browsers. De beste die gratis is bij harde virussen is Adw claner. Tip: maak een back-up van je bestand bij je hardeschijf. Hier staat een filmpje van een link hoe je het kunt doen.
https://www.youtube.com/watch?v=kcrI1fPPm-M&list=UU_ZbZoP0MtQZpH9bqrCT0SQ
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sinds kort heb ik iobit en dit werkt uitstekend. En gratis!