Hoe stop ik het in en uitzoemen van pagina's?

Sorry ik weet zo snel niet hoe of ik de vraag anders moet stellen.
Ik heb denk ik bij het schoonmaken van mijn PC en toetsenbord ergens op gedrukt. Als ik nu in een programma bezig ben en ik moet een nieuw scherm openen, omdat ik b.v. iets moet opslaan, dan krijg je z'n keuze schermpje, dit schermpje komt heel langzaam op ( ik noem dit inzoemen ) en als ik het afsluit gaat het ook heel langzaam weg ( uitzoemen ). Dit is bij verschillende programma's zo. Ook diverse pagina's doen dit
Normaal als ik bezig ben, en ik moet iets openen, dan is het klik.. en het is open en klik... en het is dicht. Waar heb ik toch op gedrukt? En hoe krijg ik dit weer normaal?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cryofiel
9 jaar geleden
Welk besturingssysteem gebruik je? Linux, Windows, iets anders? En welke versie?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft het te maken met de animatiesnelheid, heb je daar misschien iets aan aangepast?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je de binnenkant van je kast hebt gereinigd. Zou je kunnen controleren of je niet per ongeluk een RAM-blokje uit zijn slot hebt geduwd.

Antwoorden (1)

Als je de binnenkant van je kast hebt gereinigd. Zou je kunnen controleren of je niet per ongeluk een RAM-blokje uit zijn slot hebt geduwd.