Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat bedoelt amazon.com met "add-on items"?

Ik wil een bestelling doen bij amazon.com van twee artikelen. Bij een van de twee staat "dit is een add-on item": "Add-on Items ship with orders that contain $25 of items shipped by Amazon. Your Cart currently contains $6.99 of items shipped by Amazon. If you check out now, your Add-on Item will be saved for later."
Bij de uitleg staat dit: "If you check out now, this Add-on Item will be saved for later"
Wat bedoelen ze hiermee? Wordt dit product nou niet geleverd? M'n totale bestelling zou 21,49 dollar zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een add-on item is een artikel dat je alleen maar kunt bestellen als je er voor een ander minimum-bedrag bijbesteld. Sooret van kassa-koopje eigenlijk, of een bonus-artikel.
Je kunt die dingen dus alleen maar bestellen als je een grotere reguliere bestelling doet, als extraatje.

Je hebt nog maar voor 7 dollar besteld, dus je moet er nog voor 18 dollar bijbestellen voor je recht hebt op die (vermoedelijk extra voordelige) add-on items. De waarde van die items telt NIET mee voor het totale bestelbedrag. Dus als die...effe rekenen......14,50 kosten, en je wilt ze bij je bestelling (van minimaal 25 dollar) kom je op minimaal 39,50 dollar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik begrijp het, dank je. Wat een rare constructie. Los 't dan op met verzendkosten ofzo... Het add-on artikel is zelf 6,99, trouwens. Ik wil best meer bestellen voor het artikel, maar die mogelijkheid biedt Amazon niet. Ik kan 't nu dus helemaal niet kopen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding