Ik heb mij als beheerder bij een groepsactiviteiten op WhatsApp afgemeld maar ik wil zelf weer beheerder zijn. Hoe moet dat geregeld worden.?’

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit kan niet geregeld worden. Whatsapp maakt gebruik van een systeem waarbij als de beheerder de groep verlaat een willekeurig persoon in de groep aangewezen word als beheerder. Deze mag dan mensen toevoegen verwijderen etc. Deze kan niet een ander als beheerder aanwijzen. Mocht je perse weer beheerder willen worden dan zul je een nieuwe groepsapp aan moeten maken en iedereen verzoeken uit die andere te stappen. Echter zie ik het nut er niet van in om groepsbeheerder te zijn. Mocht je een persoon graag in de groep willen hebben dan kan de ( op dat moment ) beheerder deze gewoon toevoegen.

Je kunt wel aan de nieuwe groepsbeheerder vragen je weer toe te voegen, en jou op te slaan als contact boven aan de lijst(bijv. Adam Aardappel), en dan kan die persoon zelf uit de groep gaan, dan word jij weer automatisch groepsbeheerder, en als je dat weer bent, kun je de persoon die je geholpen heeft weer toevoegen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100