Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan in Pinnacle Studio meerdere video ts bestanden selecteren?

Ik heb een bestand dat ik wil omzetten naar avchd. In het importeerscherm herkent pinnacle al het video_ts formaat (mpeg II) niet. In het menu bewerken wel als ik bij "ondersteunde formaten" de knop op "all files"zet. Maar ik kan slechts één video ts bestand (van de drie) selecteren. Wil ik het volgende ts bestand selecteren, krijg ik een schermpje met een vraagteken. Het lukt me dan niet om dat bestand achter het het eerste bestand op de tijdlijn te plakken.

Enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat je kunt doen is de bestanden te importeren met de dvd inporteerfunctie. Dat wil niet altijd, maar je kunt het ook proberen de bestanden te hernoemen naar .mp4 Daarna kun je de bestanden slepen naar de tijdlijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt maar ik heb het anders kunnen oplossen. Ik heb die video ts map geopend in windows live moviemaker en deze opgeslagen als een grote wmv file (1080p) Vervolgens weer geopend in Pinnacle en nu is alles in orde :) nogmaals dank

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding