hoe nodig ik iedereen tegelijk uit op Facebook?

Er is altijd een ''javascript'' geweest die dit voor me deed. maar het lukt me op een of ander manier niet meer. weet iemand wat ik fout kan doen? of een andere manier voor mijn vrienden uit te nodigen in één keer?

peterjbruins
9 jaar geleden
wat bedoel je met uitnodigen, een vriendschapsverzoek sturen of uitnodigen om lid te worden van facebook?
janprokles
9 jaar geleden
nee voor een event

Antwoorden (1)

Zo:

Stap 1: surf naar de pagina van het event en klik op de button: "Invite Friends"
Stap 2: Maak de tekst in je adresbalk leeg en vervang hem door het onderstaande:
javascript:var x=document.getElementsByTagName("input");for(var i=0;i
Opgelet: Sommige browsers halen het eerste woord javascript: weg, vergeet dit er dan niet terug bij te typen.

Stap 3: Druk de Enter-toets in
Stap 4: Je krijgt nu de melding dat al je vrienden zijn geselecteerd
Stap 5: Klik op de submit button