Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ontvangt een buitenlands e-mailadres mijn e-mail in zijn spambox?

Ik heb via mijn xs4all-account een sollicitatiemail geschreven naar een buitenlands bedrijf. Ontvangt het bedrijf mijn mail in zijn spambox? Zo ja, had ik beter met mijn hotmail-account kunnen mailen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
690

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Normaal gesproken moet het bedrijf je mail gewoon kunnen ontvangen. Het gebeurt soms dat het domein van xs4all (en anderen) op de blacklist van een provider terechtkomen. Maar dan krijg je een foutmelding terug.

Er zijn natuurlijk meer redenen waardoor een mail in een spambox terecht kan komen. Maar dat staat los van het feit dat jij het vanaf xs4all verzendt.
(Lees meer...)
bamibal
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee hoor. De kans daarop is juist groter als je jouw hotmailadres ervoor gebruikt had, en daar een rare gebruikersnaam in staat. Als je gemaild hebt met jouw persoonlijke e-mailadres wat gewoon jouw eigen achternaam bevat, dan komt je sollicatie absoluut aan.
(Lees meer...)
Amadea
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding