Mijn flipagram heeft geen geluid meer als ik hem geplaatst heb op insta. Hoe verhelp ik dit?

Voorbij hem plaats heeft hij gewoon geluid. Maar als hij dan eenmaal op mn account staat dan is het geluid weg. Herkent iemand het probleem? Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als u het "filmpje afspeelt, en het filmpje geluid bevat, staat er rechts bovenin een icoontje waar je op moet klikken.