Waarom werken mijn camera en microfoon niet in Skype?

Ik heb windows 8 skype en ik kom er niet uit. Ik heb de machtiging gegeven dat Skype mijn microfoon en camera mag aanzetten zoals in de handleiding staat, maar nog geeft Skype aan zodra ik iemand wil bellen dat er een probleem is met mijn microfoon. Als ik kijk naar mijn microfoon of camera staat er dat alles prima werkt. Ze zijn trouwens beide ingebouwd. Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je bij een gesprek je camera en microfoon onderaan niet aan hebt gezet, daar staan namelijk een aantal icoontjes, waaronder een microfoontje en een camera, en als daar een rode streep door heen staat, staan ze niet aan. Je kunt dit dan oplossen door er op te klikken.