bij het doxnloaden van aangekochte muziek wil ik deze op mijn extra kaart plaatsen maar dit gaat niet. hoe los ik dit op?

Het betreft een samsung galaxy s2.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien door eerst op te slaan op je telefoon (weet niet hoe groot de bestanden zijn). Daarna via apps als ES File Explorer File Manager verplaatsen naar je (micro)sd-kaart.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks Bjorn...blijkt niet nodig te zijn. De bestanden zijn gedownload via "Play Music" app en je kan via de instellingen rechtstreeks de extra sd kaart kiezen als locatie. Had dit niet gezien toen ik begon te downloaden ;-)