waarom doet mijn irec het niet?

als ik games wil opnemen dan wordt het beeld zwart, ik heb mijn assistive touch aan gezet. hoe kan ik dit verhelpen? ik gebruikt Irec of Shou.
kan iemand mij helpen? ik heb een Iphone 4 met IOS 7.1.2

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je ook je datum 1 dag terug gezet anders werkt irec namelijk niet.
Al heb je dat al en het werkt nog steeds niet dan zou ik iRec opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je bij IRec games wilt filmen moet je asertive toutch instellen