hoe verbind ik m'n draadloze muis met z'n adapter die in de computer zit?

ik heb een draadloze muis genaamd 'Logitech NX60 Cordless Optical Notebook Mouse' en het lukt me niet om hem te verbinden met de adapter die in een USB poort van m'n laptop zit.
weet iemand misschien hoe ik hem moet verbinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het zou moeten werken als je op de receiver het knopje indrukt en daarna op de muis(onderkant) zodra deze 'paired' is moet je vanzelf je muis hebben zonder drivers e.d.(worden automatisch geïnstalleerd zodra de muis zichtbaar is geworden in windows) Zijn de batterijen in de muis misschien dood? Er moet een groen lampje even branden als je 'm aanzet...

Antwoorden (1)

Download het programma Logitech Setpoint. Mijn muis werkt alleen als dit programma geïnstalleerd is.