Ik heb een laptop van 15.6 Inch. Ik wil graag een laptop sticker maar die is 15.4 Inch. Is dit wel slim en handig?

Ik heb dus een laptop van 15.6 Inch (Een HP 630, dat aan de zijkant rond afloopt) Ik heb een hele mooi laptopsticker online gemaakt maar die is van 15.4 Inch. Is dit dan wel slim? Gaat hij er dan wel om heen zitten, of krijg je dan randjes? Of moet ik echt opzoek gaan naar een 15.6 Inch sticker? Ook loopt mijn laptop dus schuin af en een sticker is meestal vierkant. Krijg ik dan kreukels in de sticker?

Alvast ontzettend bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor bubbels hoef je je niet heel druk te maken als de sticker enige flexibiliteit heeft. Zelf ben ik een neuroot wat dat betreft en moet het precies passen. Nou zal het sowieso niet mooi worden, omdat de randen aflopen en dit sowieso al niet wordt meegenomen in de 15,6".

Ik denk dat het niet netjes zal worden, zie foto in de bijlage (negeer even dat het Hello Kitty is!).