Moet ik een Apple TV of EZcast hebben?

Ik heb een iMac en een paar meter verderop staat een TV met HDMI ingang. Als ik een website van de iMac op mijn tv wil tonen, lukt dat dan het beste met Apple tv of met een EZcast dongle? Mijn WIFI netwerk is nogal storingsgevoelig vanwege de grote hoeveelheid routers in de buurt; kan dat ook nog de pret bederven van een van deze oplossingen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je alleen maar websites wilt tonen dan is de EZcast al voldoende.
Hoor links en rechts wel dat je niet al te veel moet verwachten de airplay en is ie nogal "laggy" maar ja voor website display is dit misschien wel ok.
Wil je net wat meer doen en is stabiliteit meer prio dan is de Appletv beter.

Persoonlijk zal ik altijd voor de Appletv gaan in combinatie met een Mac , maar smaken verschillen :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tnx Redeye voor je reactie! Toont de Apple TV alles wat op je Macscherm staat of alleen dingen vanuit iTunes?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
sorry voor de late reactie AUser , Appletv toont alles wat je op je mac scherm hebt staan. je kunt er ook voor kiezen om je bureaublad te verlengen en dan werkt de TV als 2e scherm.