Als ik een plaatje in Word afdruk, krijg ik horizontale paarse strepen in het plaatje. Wat kan ik hiertegen doen?

Ik heb al verschillende keren de printkop gereinigd, maar dat heeft niet geholpen.

Toegevoegd na 6 dagen:
De printkop is diverse keren gereinigd, zonder resultaat. Intussen met de leverancier van de reinigingscartridge gebeld en ze sturen een mailtje met" probleem oplossingen". Hopelijk lukt dat.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan dit normaal gezien zo oplossen: je gaat naar je menu waar je de muis op afdrukken zet, dan opent er daarnaast een kadertje met 3 opties waaronder afdrukken: het aantal exemplaren instellen,... Normaal staat dit bovenaan, dit klik je aan en dan kan je de instellingen wijzigen. Je klikt op eigenschappen en dan zie je daar wel ergens afdrukkwaliteit en daar kies je dan best of als het nog beter moet maximale dpi. Als ik iets afdruk op deze manier, heb ik geen strepen, maar op normaal krijg je meestal wel strepen te zien. Veel succes!

Je kan bij de eigenschappen van je printer kiezen voor fotopapier. De printer denkt dan dat je een foto print. Dit geeft een veel betere kwaliteit dan een gewoon printje. Kost wel meer inkt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100