Als ik een plaatje in Word afdruk, krijg ik horizontale paarse strepen in het plaatje. Wat kan ik hiertegen doen?

Ik heb al verschillende keren de printkop gereinigd, maar dat heeft niet geholpen.

Toegevoegd na 6 dagen:
De printkop is diverse keren gereinigd, zonder resultaat. Intussen met de leverancier van de reinigingscartridge gebeld en ze sturen een mailtje met" probleem oplossingen". Hopelijk lukt dat.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
Ritsuka
9 jaar geleden
is het alleen als je via Word print?

Antwoorden (2)

Je kan dit normaal gezien zo oplossen: je gaat naar je menu waar je de muis op afdrukken zet, dan opent er daarnaast een kadertje met 3 opties waaronder afdrukken: het aantal exemplaren instellen,... Normaal staat dit bovenaan, dit klik je aan en dan kan je de instellingen wijzigen. Je klikt op eigenschappen en dan zie je daar wel ergens afdrukkwaliteit en daar kies je dan best of als het nog beter moet maximale dpi.
Als ik iets afdruk op deze manier, heb ik geen strepen, maar op normaal krijg je meestal wel strepen te zien.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan bij de eigenschappen van je printer kiezen voor fotopapier. De printer denkt dan dat je een foto print. Dit geeft een veel betere kwaliteit dan een gewoon printje. Kost wel meer inkt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank voor de tips. Ik kreeg ook het advies om een reinigingcartridge te gebruiken en als dat niet werkt zal ik zeker de tips hierboven proberen. Nogmaals mijn dank voor de adviezen.