Waar kan je een bureau kopen waar je je pc onderdelen in kan doen?

Ik vroeg me af of je ergens een complete bureau kon kopen waar je al je pc onderdelen in kan doen. Zie foto.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik kan geen foto toevoegen, maar je kan er een foto van vinden op Google als je "Unity Desk" intypt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen foto
Ritsuka
9 jaar geleden
Upload de foto op een site als tinypic
Ritsuka
9 jaar geleden
Hier staan de bouwinstructies, succes: http://www.techpowerup.com/forums/threads/desk-pc-unity-desk.188588/

Het beste antwoord

Dit zijn allemaal zelfbouw projecten. Hoewel een van de bekendste bouwers (L3P) ook een van zijn modellen verkoopt. En wel hier: http://www.highflow.nl/behuizingen/red-harbinger-cross-desk-ultimate-liquid-cooling-ready.html. Moet je alleen wel wat geld over hebben...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Yup dat is inderdaad heel wat geld.
Erg bedankt voor je reactie!

Andere antwoorden (1)

Nergens dat is een zelfbouwproject.